جریان انقلابی حذف‌شدنی نیست/ داس روحانی و استعفای مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



جریان انقلابی حذف‌شدنی نیست/ داس روحانی و استعفای مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور

  • جریان انقلابی حذف‌شدنی نیست/ داس روحانی و استعفای مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور

    دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی ضمن انتقاد از قطع بودجه نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور توسط دولت گفت: با این‌گونه اقدامات جریان انقلابی حذف نمی‌شود.

    علی توسلی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مورد استعفای مسئول نهاد رهبری کل کشور گفت: ایشان برای تشکل ها و نیروهای انقلابی همانند پدری دلسوز و مهربان و همواره حامی تشکل های اسلامی و انقلابی در برهه هایی بودند که تشکل های انقلابی و اسلامی نیاز به حمایت داشته‌اند، شاید بتوان گفت تنها حامی دانشجویان و استادان انقلابی در دانشگاه هستند که به یقین در این سال ها با روشنگری در فضای دانشگاه برای این دانشجویان و استادان نمودی بارز و عینی از فردی انقلابی و اسلامی بودند.

    توسلی گفت: ایشان شخصیت بسیار عمیقی دارند چرا که به صحبت ها با تمانینه گوش فرا می دادند و با جواب های منطقی و استدلال هایی دانشجویان را قانع می کنند.

    دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود رفتار ایشان با قشر دانشجو ستودنی است تا جایی که با توجه به گرفتاری ها و ضیق وقت در برنامه هایشان بارها در زمان صرف غذا، غذای خود را با دانشجویان و کارکنان آن مراسمات صرف کردند که این خاکی بودن به اصلاح عامیانه نمود دیگری از نمایندگی رهبری انقلاب است که خود را هم تراز مردم عادی می دانند هست.

    وی تصریح کرد آثار رفتار ایشان البته در استان ها نیز جاری و ساری است و در طی این سال ها که در دانشگاه بناب مشغول تحصیل بودم و یا در استان آذربایجان شرقی به کرات و بارها مشاهده کردم که نهاد رهبری برای  تشکل های دانشجویی حتی فراتر از موارد وظیفه خود و از روی ایثار و دلسوزی پدرگونه وقت گذاشته اند. فراتر از آن به گفته مسئولان نهاد رهبری دانشگاه به همه دانشجویان با هر سلیقه و نوع پوشش  به خصوص دانشحویان بی بضاعت و کم درآمد  کمک و همیاری داشته اند.

    دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی با اشاره به خبر استعفای حجت الاسلام محمدیان گفت: به اعتقاد من مسئولانی که در امر آموزش و پژوهش مسئولند بایستی فکری عاجل کنند تا دولتی نتواند با فشار بودجه ای بخواهد بر نهادهای انقلابی  سختی و فشار وارد کند هر چند این مهم به گواه تاریخ انقلاب محقق شدنی نیست چرا که ما مقلد و پیرو همان امامیم که در شرایط سخت اقتصادی و جنگی کشور و در شرایطی که مسئولین عالی رتبه کشور به زهر نفاق به شهادت می رسیدند فریاد بر آورد که بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود.

    وی در ادامه متذکر شد اقدام دولت در قطع بودجه نهاد رهبری  نشان می دهد که همانند چهار سال قبل به هیچ وجه قابلیت پذیرش نقد و خیرخواهی را ندارد. چرا که در طول این سال ها نشان داده که تحمل هیچ خیر خواهی و نقدی را ندارد و هر گونه نقدی را با الفاظی چون بی شناسنامه و به جهنمی و... جواب می دهد. حال بگذریم که نهاد رهبری اصلا نهادی جناحی نیست و هر گونه صحبتی تنها و تنها در دایره مصالح اصیل انقلاب و نظام است و رفتار دولت در قطع و کم کردن بودجه نهاد رهبری نتیجه همان نگاهی است که دانشگاه ها را ضعیف و مجیز گوی دولت می داند.

    دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی گفت: واقعا برای ما سوال است چطور دولتی به خود اجازه می دهد و بودجه نهادی را که منتصب فکری و مستقیم به عالی ترین و مرجع ترین محل کشور است را قطع  و یا بکاهد؟ نکند برخی آقایان دولتی انتظار دارند که نظام و تفکر انقلابی در دانشگاه ها ساکت بمانند و به اقدامات خلاف قانون و خلاف ارزش ساکت بمانند. یا اجازه حضور افرادی را در دانشگاه ها بدهند که در 9 دی سال 88، پاسخ روشن و  قاطعی از ملت دریافت کردند؟ 

    وی در ادامه گفت: این رویه البته منحصر به نهاد رهبری به عنوان مرجع و پدری دلسوز برای تشکل های انقلابی نیست بلکه حتی تشکل ها و کانون ها و جمع های دانشجویی و انقلابی هم در این دولت زیر فشارهای مکرر همین آقایان دولتی هستند.

    دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب استان آذربایجان شرقی در پایان عنوان کرد توصیه ای هم به آنهایی می کنم که فکر می کنند با این فشارها می توانند عملکرد ضعیف و معضلات کاری خود را پنهان کنند. نهادهای انقلابی با این موارد عقب نخواهد نشست و به جای فشارهای بودجه ای به فکر اصلاح عملکرد خود باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:29 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: